sobota, 15 października 2016

STRÓJ 315 Kamizelka shein i Czapka Zaful

Kamizelka Shein=KLIK
Czapka Zaful=KLIK
Spodnie-Sh
Sweter-Sh
Buty-CCC

Kamizelka pochodzi z internetowego sklepu Shein. 
Ostatnio zaczęły mi się podobać takie dłuższe ubrania.
Bardzo mi się podoba jej kolor "zgniłej zieleni". 

Czapka jest dostępna w internetowym sklepie Zaful.
Już od dawna mi się zaczęła podobać.
Widziałam, że wiele blogerek posiada taką czarną czapkę.










Kamizelka Shein=KLIK
Czapka Zaful=KLIK
Spodnie-Sh
Sweter-Sh
Buty-CCC 


Stylizacja: 232

16 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Kamizelka genialna! Szukam czegoś podobnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka ma świetny krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny set! :)
    Choc nie lubie czapek w damskiej wersji, na prawde fajnie wyszlo! <3
    Buziaki! Klikam Ci w linki kochana!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Kamizelka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygladasz, jednak ja jakoś za kamizelkami nie przepadam .

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka super, ostatnio na punkcie czapek mam hopla :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się takie kamizelki :) pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń