sobota, 8 października 2016

STRÓJ 314 Kardigan Shein

Kardigan Shein= KLIK
Spodnie- SH
Bluzka- New Look
Buty-CCC 

Dzisiaj chciałam pokazać moją propozycję stylizacji na jesień.  
Kardigan, który mam na sobie pochodzi z internetowego sklepu Shein.
Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.  
Na pewno będę go często nosiła. 
Jest dostępny w rozmiarze uniwersalnym jednak mi się wydaje, 
że najbardziej pasuje na szczuplejsze osoby. 
Jego kolorystyka mi bardzo odpowiada.







Kardigan Shein= KLIK
Spodnie- SH
Bluzka- New Look
Buty-CCC
231 - MODNAPOLKA.pl

13 komentarzy:

  1. Świetny kardigan, taki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten sweterek, idealny na jesienne dni :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo i radośnie, fajny kardigan...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wyglądasz rewelacyjnie :) Kardigan jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo się tu dzieje, ale świetne połączeniu.
    Nie zawsze trzeba wpadać w ponury nastrój jesieni :)
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń