poniedziałek, 2 listopada 2015

BRELOCZKI LISKI DRESSIN

 Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEINkamaciuch.pl, i Rosegal


Moi drodzy niedawno do mnie przyszła przesyłka z internetowego sklepu Dressin
W liskach zakochałam się kiedy zobaczyłam je u pewnej zaprzyjaźnionej blogerki. 
Postanowiłam, ze tez będę ich posiadaczka. 
Najlepiej pasowały by do kluczyków (myślę, ze dzięki breloczkom nie będzie problemu z szukaniem kluczy), świetnie moim zdaniem prezentują się jako ozdoba plecaczka lub torebki.

Brelok szary- Dressin
Brelok czerwony- Dressin
Torebka- Milanoo
Plecak-  Milanoo











6 komentarzy:

  1. Fajne breloczki :) Dodają uroku torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że trafiły również do Ciebie skoro tak bardzo chciałaś je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają nietuzinkowo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie urocze i na pewno urozmaicilyby stylizacje w stylu all black :D
    Mysle ze to fajny kolorystyczny akcent ;d
    Zapraszam do mnie ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te breloki :-) Ozdobią każdą torebkę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń