czwartek, 10 lipca 2014

STRÓJ 152

 Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz: TUTAJ
TUTAJ  i TUTAJ nowo odkryty sklep. 

Dziś chciałam wam zaprezentować sukienkę jaką kupiłam w zeszłym koku w Chińskim Centrum Handlowym.
Czasami można dostać tam naprawdę świetne ciuszki, które są w przyzwoitej cenie. 
Sukienka kosztowała mnie 45,90zł więc wydaje mi się, że to nie jest aż tak drogo. 
Naszyjnik i japonki pochodzą ze współpracy ze sklepem SammyDress.


Sukienka- Chińskie Centrum Handlowe
Buty- Sammydress
Naszyjnik- Sammydress














Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

49 komentarzy:

  1. całość obłędna... świetnie, w klimacie Saint Tropez... te kotwice z błękitem... bosko :******
    i jakie piękne zdjęcia i kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby była dłuższa bardziej by mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci w tej sukience :)
    urocze sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka jeśli chodzi o fason i kolorek ,idealna na lato ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna niebieska sukienka z super dołem!
    Kocham takie i ten odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, wyglądasz bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnaś częściej nosić sukieneczki <3
    Super, że te sandałki pasują do naszyjnika <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sukienka:) Mi niestety by nie pasowała, jestem za niska :\

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga była sukienka? Też chciałabym taką kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor sukienki bardzo mi się podoba, super sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma piękny kolor! Świetne sandałki i naszyjnik :-) Super zestaw!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Ty masz na palcach u stóp??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd pamiętam to mam te kropeczki.

      Usuń
    2. Wygląda jak kurzajki.

      Usuń
    3. Kurzajki to na pewno nie są. To takie miejsca gdzie skórę mam ciemniejszą.

      Usuń
    4. A to nie są czasem nagniotki?

      Usuń
  13. sukienka super :) świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorek tej sukienki i bardzo ładnie w niej wyglądasz:) Trochę nie było mnie w sieci:) Pozdrowionka ślę cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz w sukience...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne sandałki :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię tego typu sukienek... sandałki super bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, pomyśl o pomalowaniu paznokci u stóp na jakiś żywy kolor, wtedy sandałki będą się prezentowały jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam asymetryczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo wakacyjnie, można by Cię żywcem wkleić w jakieś zdjęcie plażowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz :) chociaż ja jakoś za asymetrycznymi ubraniami nigdy nie przepadałam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, buciki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam takie buciki tylko że białe! :) nawet mam z nimi już wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna ta sukienka, do twarzy Ci w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna ta sukienka
    pozdrawiam!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękna sukienka kolor idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym taką sukienkę. Zazdroszczę, bo jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka jest piękna ;) Kolor pasuje Ci bardzo! a naszyjnik i buty są super! uwielbiam motywy marynarskie

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka! Ma śliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dobrze Ci w takim kolorze :)
    buty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawda, że nieraz można tam wynaleźc ciekawe rzeczy... , ladna asymetryczna i zwiewna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna sukienka i mega oryginalne buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. A właśnie chciałabym wybrać sobie taką sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. oytifit kojarzy mi się z morzem <3

    OdpowiedzUsuń
  36. przód jest zdecydowanie za krótki ;/

    OdpowiedzUsuń