piątek, 9 grudnia 2011

WYPAD DO SH

Dziś wybrałam się do ulubionego SH. Niestety to co mi się podobało było na mnie za duże. Już od jakiegoś czasu poszukuję jakiegoś fajnego swetra ,ale  nic mi się nie podoba. Ostatnio jestem dość wybredna. Zauważyłam, że zaskakuję samą siebie. Zaczynają mi się podobać rzeczy, o których noszeniu nigdy bym nie pomyślała. Wręcz zastrzegałam, że nigdy nie będę nosić kwiatowych wzorów, że nie lubię czerwonego koloru. Po ostatnio kupionej sukience i dzisiejszym czerwonym pasku muszę z przykrością stwierdzić  "Byłam w wielkim błędzie". Kobieca natura jest już znana z tego, że często zmieniamy zdanie.  Więc pamiętajcie nigdy nie mówcie nigdy.



Czerwony pasek 2zł.
Czarny pasek 2 zł.

2 komentarze:

  1. bardzo dobrze powiedziane ;) nigdy nie mów nigdy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow za 2zł to ci się trafiło

    OdpowiedzUsuń